siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By Girl

~Opis bloga~

Pišem ga o dragom Toši Proeskom!




Postovi(teme):

Uvodno
O Toši Proeskom
Čudne stvari vezane za Tošu
Jedan od poslijednjih Tošinih intervjua
Kako je Toše poginuo
Toše je trebao sjediti na zadnjem sjedištu Volkswagena
Tošina velika humanost
Tošin rođendan-dan humanosti
Riječi pjesama
Tošina diskografija
Sveti Toše?
Marka na Tošu Proeskog
Film o Toši Proeskom
Tošina ljubav sa rukometašicom Andrijanom
Intervju sa Andrijanom-Tošinom curom(više ne...)
Aerodrom "Toše Proeski" ?
Spomenik Toši Proeskom?
Intervju sa Tošinom sestrom Dorom-Moj brat Toše
Intervju sa Tošinom sestrom Dorom-Toše je predosjećao svoju smrt
Intervju sa Georgijem Georgijevskim o nesreći
Jedan od poslijednjih Tošinih intervjua
Poslijednji Tošin intervju
Extra-intervju sa Andrijanom Budimir
Intervju sa Blagicom Micova-"Andrijana je sve preuveličala"
Tošin 27. rođendan..."u svijetu ljubavi"...
Zadnje Tošine poruke svojoj curi
"Skopje open 2007" u čast Toši Proeskom i Ani DelaviĆ










~Tošine slike~




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Linkovi~

Blog.hr



Što želite slušati dok gledate ovaj blog:


"Čija si"




"Ostala si uvijek ista"




"Ima li dan za nas"




"Nikada"




"Da ĺ si sretnija"




"Bože, brani je od zla"




"Igra bez granica"




"Volim osmijeh tvoj" - duet sa Antonijom Šolom




"Veži me za sebe"




"Još i danas zamiriše trešnja"




"Pogledaj u mene"



~Tošine slike~

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


<Image Hosted by ImageShack.us


Intervju sa sestrom Dorom- Toše je predosjećao smrt!

TOŠE JE PREDOSJEĆAO SVOJU SMRT!

-Dodji brzo,zato sto ces još malo da me gledas! Poslije ces me samo ljubiti na slikama,rekao je Tose svom tati kada je prije nekoliko mjeseci bio u Krusevu!


Tose je bio velika zvijezda,svako se malo ogrebao o njegovu slavu,ali ti si ostala po strani! Zasto?

-Imala sam ogromnu tremu i nisam ga mogla gledati na nastupima. Plasila sam se da mu se nesto ne desi. Kada mi kaze da je njegov koncert,nastup ili promocija prosla uredu,gledala sam ga na snimci ili TV-u.Malo sam se opustila zadnje dvije godine. Prisustvovala sam na 2 koncerta na Gradskom stadionu i bila presrecna kad sam ga gledala kako pjeva!


Kakav je bio vas odnos? Da li ga je promjenila estrada?

-Tose je bio bezgrijesan. Ne pamtim da smo se posvadjali oko necega cak ni kad smo bili mali. Popularnost ga mije promjenila. Naprotiv, napravila ga je jos jednostavnijim. Kada bi otisaosa djecom da ih provoza po Krusevu, zaustavio bi se da se pozdravi sa svima. I svima je govorio "Imajte lijep dan i volite se". Uvijek mi je govorio "Seko ,moja misija je da sirim ljubav i da naucim ljude da se vole".






Kakav je bio odnos sa njegovim roditeljima?

-Mnogo ih je volio i bio je mnogo vezan za njih. Za svaki potez u zivotu prvo je pitao roditelje. Porodica mu je bila na prvom mjestu. Dao im je veliku ljubav!


Da li je govorio da planira osnovati svoju porodicu? Da li je tocno da se trebao zeniti?


-Ne,naprotiv,govorio je da mu je rano da se formira obitelj. I da planira takav korak napraviti tek u 32.godini. Mi mu se nismo mjesali.


Kako su mu prosli dani do 15 listopada,do dana kada je napusti svoj rodni grad?

-Jako lijepo. Po cijeli dan je bio sa rođakom Andrejom, sinom sestre moje mame i sa svojim prijateljima igrao odbojku.


Da li je bio raspolozen?Je li izgledao sretno?

-On je uvijek bio raspolozen za druzenje sa ljudima. Sve ih je volio. No primjetila sam da ovoga puta nije imao onu svjezinu. Kuci je bio povucen. Prije kada bi dolazio,sjedio je za svojim sintersajzerom i satima pjevao i svirao. Ovoga puta nije ni zapjevao,ni zasvirao! Bio je tih i povucen!




Da li si primjetila nesto neobicno u njegovom ponasanju?


-Po zavrsetku koncerta 05.10. ,ja ,Tose i mama smo krenuli u Krusevo. Dok smo putovali bio je malo zamisljen. Govorio je "Recite koliko je zivot lijep! Mnogo je lijep ovaj zivot,samo da potraje jos malo! "Tad sam ga pitala:"Zasto govoris tako? ",On mi je odgovorio"Mnogo mi je lijepo seko. Bog mi je pomogao vidi sta je napravio od nas,da zivimo lijepo.Koliko nam je ljubavi podario"A dok je bio u Krusevu stalno nas je pitao "Ja vas mnogo volim,voli te li vi mene?".Jednom prilikom mu je majka rekla"Vidjet ces koliko se dijete voli kada se ozenis". Tada je on rekao:"Majko mislim da samo vas imam sansu da volim u zivotu".



Jednom sam ga pitala "Muci li te sto,ako mozemo da ti pomognemo,ako ne ,barem ce ti razgovorom biti lakse!" Ali nista nije htio reci!


Mislis da je predosjetio svoju smrt?

-Mislim da jeste. Kada je prije nekoliko mjeseci renovirao sprat roditeljske kuce bio je u inostranstvu! Bez obzira na sve nazvala sam ga i rekla da mu je sprat prelijep! Samo mi je rekao "Raduj se seko,zato sto ces ti da boravis u njemu!". Opet sam ga pitala zasto tako govori,ali odgovor mi nije dao!Isto tako prije nekoliko mjeseci dosao je u Krusevo i cekali smo da tata dodje na rucak,on ga je nazvao i rekao mu "Dodji brzo jos malo da me gledas.Poslije toga ces me ljubiti samo na slikama!"




Mali Kristijan...u njemu je Toše vido nasljednika.zato sto mali lici na njega kada je on imao 10 godina! On ga je ucio svirati gitaru,a prvu pjesmu koju ga je naucio je Tvojte baknezi na mojte beli kosuli!






Tosin pas Bas! Roditelji su mnogo vezani za njega jer je bio Tošin, dobio ga je od svoje menadzerice Ljiljane Petrovic!:-(



Komentari… (1) - Prinaj… - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.