siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (26)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Da/Ne
Dizajn By Girl

~Opis bloga~

Pišem ga o dragom Toši Proeskom!




Postovi(teme):

Uvodno
O Toši Proeskom
Čudne stvari vezane za Tošu
Jedan od poslijednjih Tošinih intervjua
Kako je Toše poginuo
Toše je trebao sjediti na zadnjem sjedištu Volkswagena
Tošina velika humanost
Tošin rođendan-dan humanosti
Riječi pjesama
Tošina diskografija
Sveti Toše?
Marka na Tošu Proeskog
Film o Toši Proeskom
Tošina ljubav sa rukometašicom Andrijanom
Intervju sa Andrijanom-Tošinom curom(više ne...)
Aerodrom "Toše Proeski" ?
Spomenik Toši Proeskom?
Intervju sa Tošinom sestrom Dorom-Moj brat Toše
Intervju sa Tošinom sestrom Dorom-Toše je predosjećao svoju smrt
Intervju sa Georgijem Georgijevskim o nesreći
Jedan od poslijednjih Tošinih intervjua
Poslijednji Tošin intervju
Extra-intervju sa Andrijanom Budimir
Intervju sa Blagicom Micova-"Andrijana je sve preuveličala"
Tošin 27. rođendan..."u svijetu ljubavi"...
Zadnje Tošine poruke svojoj curi
"Skopje open 2007" u čast Toši Proeskom i Ani DelaviĆ










~Tošine slike~




Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

~Linkovi~

Blog.hr



Što želite slušati dok gledate ovaj blog:


"Čija si"




"Ostala si uvijek ista"




"Ima li dan za nas"




"Nikada"




"Da ĺ si sretnija"




"Bože, brani je od zla"




"Igra bez granica"




"Volim osmijeh tvoj" - duet sa Antonijom Šolom




"Veži me za sebe"




"Još i danas zamiriše trešnja"




"Pogledaj u mene"



~Tošine slike~

Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


<Image Hosted by ImageShack.us


Riječi nekih Tošinih pjesma

Loše ti stoji


Loše si prečutala
u čije ruke sinoć si zalutala
kao pepermit laz slatka je
ukus onaj hladan krije najgore
Loše si varala zalud
pokrivaš se preko usana
crni šal nece sakriti
a oči govore to što čutiš ti

*Refren*
Loše ti stoji sve to
kad se pravdaš, a čekaš
da odeš za njim
kako ti zavidim
jer ti ne pristaje
ni da brišeš od kaput
te suze za kraj
a i dalje si prelijepa, znaj
Refren 2x






Žao mi je


Žao mi je
tek sad sam sve
o tebi naučio
a najviše
žao mi je
zalud sam te učio
I da volis do neba
i da praštaš kad treba

*Refren*
Šta sam to stvorio
za šta se borio
da njemu bolja vratiš se
on je to čekao
ni hvala nije rekao
šta sam to stvorio
za šta se borio
za poljubac i laku noć
i da pamtim bez sna
tu našu zadnju noć
Žao mi je
pale su sve
maske tvoje prevare
htjela si lijek
samo za bol
ali ne za, zauvjek
Kad te on nije htjeo
samo ja sam te smeo

Refren 2x

I da pamtim bez sna
tu nasu zadnju noc

Refren 2x





Ima li dan za nas

Prazan je grad, a u dusi si ti,
Tužno pas me gleda,
Sačuvaj bar jedan kofer za sne,
A ja srce ne dam!
Ponos je zid, ko da pokuca sad,
Teško je kad moliš,
svaka je riječ ova pjesma za nas
A još uvjek te volim.
Ima li dan za nas,
Da otkrijem zašto sam živ
Da bacim veo od tuge i zla
Da potpišem da sam ja kriv,
Prošlosti!
Nestaje dah, vrata otvaraš ti,
Očima tražim,
Poželim da je sve isto ko pre,
Šta da kažem?
Prazan je grad, a u duši si ti,
Tužno pas me gleda,
Sačuvaj bar jedan kofer za sne,
A ja srce ne dam!
Ima li dan za nas,
Da otkrijem zašto sam živ
Da bacim veo od tuge i zla
Da potpišem da sam ja kriv,
Prošlosti!





Jedina

Magla na mom prozoru
Miriše na nevolju
Noćas sam ti tako sam
Kiša pere ulice
Gde si moja ludice
Još bi nešto da ti dam
I neka noćas grmi
I nek se duša mrvi
Samo da ti čujem glas
Priznajem pred svima
Lutam vjekovima
Tražim tebe,tražim nas
Ref. Jedina,šta si mi uradila
Srce mi je pustinja
Ljubav je presušila
Ref.2 Jedina,što me nisi pustila,
Kad me nisi ljubila
I neka noćas grmi
I nek se duša mrvi
Samo da ti čujem glas
Priznajem pred svima
Lutam vjekovima
Tražim tebe,tražim nas
Ref. Jedina,šta si mi uradila…
Ref.2 Jedina,šta si mi uradila…x2
Jedina,što me nisi pustila,
Kad me nisi ljubila
Jedina!Jedina!




Rane na usnama

Niko te,niko ne zna bolje od mene
Kada tako digneš obrve,nešto pripremaš
Niko me,niko kao ti ne poznaje
Znaš ti moja slabost koja je
Al se pretvaraš
Kosa ti na nevjeru miriše
I fali ti dugme s košulje
Ref.Rane na usnama
Brojim u mukama
Jer nisu od mene
A s njim nek ti krene,preživjeću
Suze u očima,varaš me noćima
Al uzalud kriješ i lažno se smiješ,izdržaću
Niko te,niko ne zna bolje od mene
Kada tako digneš obrve,nešto pripremaš
Kosa ti na nevjeru miriše
I fali ti dugme s košulje
Ref. Rane na usnama…x2
Al uzalud kriješ i lažno se smiješ,izdržaću




Ubijaš me usnama

Tvoje ime neću spomenuti nikad vise
A bila si svjetlo, moja duga poslije kise
Sve je bilo bajka, kao dodir tvoga tijela
Sada igraš kvarno, a to stvarno ne bi smjela
Kao ti, niko tako jako ne ljubi
Priznajem bojim se, opet neću znati
S tobom biti i prestati
Ref. Ubijaš me usnama, znam te ja
Za to si rođena
Ne znam da ti odolim i oprostim
Bar da te ne volim x2
Uzalud me tražiš, mene vise nema za te
Dao sam ti sebe, čekao te duge sate
Boljelo me jako, al' ti nikad neću reci
To je stara priča kada dođe neko treći
Kao ti niko tako jako ne ljubi
Priznajem, bojim se, opet neću znati
S tobom biti i prestati
Ref. Ubijaš me usnama…x4




Volim osmjeh tvoj(duet sa Antonijom Šolom)

Krade mi te cesta
Kradu mi te ljudi
Svako pomalo od osmjeha
Tvog posudi
Iza svakog ugla
Stalno neko vreba
Da mi te ukrade
Kada malo sreće treba
Niko nije kriv za to
Što te volim toliko
Al osmjeh tvoj je kriv da znaš
Što me osvajaš
Ref. Volim osmijeh tvoj bas dobro ti stoji
Još ti bolje stoje poljupci moji
Ma kriv je meni svako
Kom smiješ se ti, moja ljubavi
Volim osmijeh tvoj i nosi ga uvijek
Smij se samo, dušu mi grij' zauvijek
I krivi su mi svi, i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe
Al nije krivo more
Niti sol u kosi
Niti nebo koje boju
Oka tvoga nosi
Niko nije kriv za to
Što te volim toliko
Al osmijeh tvoj je kriv da znaš
Što me osvajaš
Ref.Volim osmijeh tvoj…x2
I krivi su mi svi, i krivo mi je sve
Kad sam bez tebe





Čija si


Ponovo si noćas mila
Lagala da nisi bila s njim
Ja to osetim...
Ponovo su usne tvoje
Drhtale ko da se boje
Da ti ne oprostim

Zašto ti je to
Trebalo zar nisi mogla ti
Priznati

*Refren*:
Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Na polju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu pise čija si
Samo moja nisi
Još su ti usne umorne
I sve sto kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Napolju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu pise čija si

Uzalud mi kriješ lice
Znam te oči izdajice
Sve si odglumila
Isprljana poljupcima
Otrovana dodirima
Znam da si lagala

Zašto ti je to
Trebalo zar nisi mogla ti
Priznati

Refren [x2]:
Još su ti usne umorne
I sve što kažeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Na polju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše čija si
Samo moja nisi
Još su ti usne umorne
I sve što kazeš znam da nije
Još su ti suve cipele
Na polju znam da kiša lije
Još su ti vreli obrazi
U oku sjaj ne prolazi
Još ti na licu piše čija si




Još jedan stepenik


Još jedan stepenik
najteži korak do sad
uz stare stepenice
jer znam da čeka me tamo
tvoj grešni osmeh
i tvoje lažne trepavice

Bar se za usnu ugrizi
i bit će dosta da znam
da sam ti značio
naša je ljubav u krizi
na njemu je lančić je tvoj
i sve sam shvatio

shvatio sam kome
noćas zvona,zvone
i s kim spavaš ti
u Zetsko osam kroz tri.

Još jedan stepenik samo
noga bi krenula znam
al" srce nazad hoće
jer zna šta čeka ga tamo
minut do dna i još dva
minuta do samoće

Bar pusti njegovu ruku
dok amnom pričaš da znam
da sam ti značio
sad tvoju napuštam luku
jer ja sam slučajno tu
i sve sam shvatio.

Još jedan stepenik samo
najteži korak do sad
uz stare stepenice






Ako me pogledaš u oči


Ako me pogledas u oci
o meni nista vise ti neces znati
jer oci odati me nece
u moju odbranu ce ovaj put stati

Slobodno gledaj mi u usne
na njima ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.
Al' ne gledaj mi u dlanove
jer oni ce me, znam, odati
za samo jedan poljubac tvoj
sve moje tajne odmah prodati

I ne gledaj mi u cipele
jer reci ce ti o meni sve
da sam bas jednu takvu kao ti
trazio sve ove godine

Ako me pogledas u celo
nijednu boru tamo ti neces naci
sakrit' cu svoje pravo lice
glumit' cu da sam nocas od tebe jaci

Slobodno gledaj mi u usne
na njime ne pise bas nista vazno
koliko puta slicne tebi
usnama ovim ja sam ljubio lazno

Ref.




This world


Sometimes you hear in the latest news
children are abused, oh, no, Lord
sometimes you find another war
sometimes you feel there's no shore
for the only boat we have

Sometimes we need some place
where no one has to blame
for all we have to fear of
where no pollution has to live
where children begin to reign

Ref. 2x
This world is one
we don't have another one
this is only place to be
all the people have to see

This world is one

Sometimes you feel another door
where the people have much more
to do for our earth

This is human factory
children's personality should be the
greatest faith of all
we don't need the Neverland
we just need to understand this world

Ref. 2x

This world is one

No more tears, no more fears
no more trouble to anyone

Ref. 2x

This world is one

Ref. 2x

This world is one




Naj, naj

Isao sam njenom ulicom mjesecarskim korakom
k'o da htjedoh stope srece da brojim
misao mi je prijala kako je uzivala
draga moja zadnje noci sa mnom

Gledao sam oluke pune kise jesenje
sve je vlazno a u dusi gori
kol'ko srece nebeske u grudi moje balkanske
poceh svoje srece da se bojim

Ref.
Daj, daj, mi svoje usne da ih ljubim
naj, naj, svako jutro zlato moje
raj, raj, u tvome svijetu dok te volim
znaj, znaj, da mi godi bezmjerno

Daj, daj, mi svoja krila da poletim
naj, naj, svake noci zlato moje
raj, raj, u tvome oku zvijezde brojim
kraj, kraj, nece doci nikada

Stajao sam ispred kapije da svoje srce napijem
gledam je i opet se bojim
po tijelu se slivala svilena tkanina
da li zna ona koliko je volim

Rijeci su suvisne pored njene postelje
sklopim oci i sanjam u boji
i kad je dotaknem i njen uzdah otme se
ceo svjet zastane

Ref. 2x

Nikada




Soba za tugu

Ovo je odluka moja
jer bila volja je tvoja
da s drugim odes od mene
i sve mi niz brdo krene

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Ref.
Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)

Ovo je odluka moja
i mnogi ce da se cude
a kada odlucim nesto
to tako mora da bude

Da mrakom zamenim dugu
lezeci provodim dane
u ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Ref.

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)

U ovoj sobi za tugu
sa ove zapadne strane

Izmedju vrata i prozora
moj krevet za tobom dise
ne mogu dalje od umora
ni metar manje ni vise
i bilo sta da se desi
ja sam na istoj adresi

U taj sam krevet odavno pao
tu gde sam pao zivot je stao
uzalud skidam tvoj greh sa sebe
sve me boli posle tebe
(2x)





Zvijezdo sjevernice



Zvijezdo sjevernice
nocu na nebu sto svjetlis
da li ljubavne nemire
mozes ti da osjetis

Ref.
Zvijezdo pomozi mi
daj mi krila da se vinem
i u tvoja nebeska carstva
ja da pristignem

Odatle da vidim
da l' je voljena u noci
zanosno kraj prozora
svoje kose rasplela

Krila daj zvijezdo da poletim
na njene prozore da sletim
i u noci njezno da poliubim
moju voljenu

Ref.

Krila daj zvijezdo da poletim
na njene prozore da sletim
i u noci njezno da poliubim
moju voljenu




Žena balkanska



Trazim na tom licu osmjeh
odavno ga tuga mori
saznala je sta je zivot
suze stale i ne govori.

Ubile je noci hladne
tople reci ne poznaje

Sad u sebi sve se kaje
sad bi da joj zivot traje.

Uzalud je da se kaje
sve sto kaze istina je
i da zivot ide dalje
kako zivim navikla je.

Svaki korak, okus gorak
u cetiri zida osmeh skriva
nekom da bi sluga bila
slomila je svoja krila.

Pobjegla bi al strah je
sav svoj zivot njemu dade
uzalud joj mahom dane
sve cetiri svjeta strane.

Mislila je sutra da ce
Vrijeme, reci mozda stace.
Sad u sebi sve se kaje
sad bi da joj zivot traje.

Eden zivot tajna e,
Ova Balkan, Balkan e,
Edna zena tazna e,
Ova Balkan, Balkan e,
Edna zena tazna e,
Edna silna zena!




Veži me za sebe



Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem
zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
bicu tvoj stit od celika
od mene sve nek se odbija

Daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Ref.
Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Vezi me za sebe rukama
vezi na milijun godina
nek sam cijelom svijetu zabranjen
jer sam ti u srcu zarobljen

Zatvori me i baci kljuc
da vise nitko ne moze uc'

Osudjen na godina sto
ljubavi tvoje je premalo
daj mi da potpisem
za ljubav kriv sam najvise

Vezi me za sebe usnama
vezi na milijun godina
vezi me i tako nemam gdje
u tvom srcu ja sam zarobljen

Zauvijek tvoj, potpisujem
na svaku ludost pristajem

Ref.





Što si otišla



Ljubav nasa, ikona, bila nam je svetinja
i u nju se kleli ti i ja
letjeli smo srecni mi, nosili nas vjetrovi
samo Bog zna, najdraza, sto si otisla, sto si otisla

Ref.
I tonem u san, duboki da nadjem sebi mir
bezim od ruzne stvarnosti, al vidim te tamo opet s njim
pored mene prolazis
kao da me ne znas odlazis, odlazis

Rijeci bole najvise, al' tisina gora je
da si mi bar poljubac dala ti
to bi dugo trajalo, zauvijek bi ostalo
makar da si rekla sto si otisla

U meni vatra gori, znas, al' ti me ostavljas
sav moj je zivot samo laz, ne mogu dalje sam
ne, ne, ne

Ref.




Srećo, ne krivi me



Odlutam ponekad preko necijega ramena do tebe
odlutam i znam da imas sve i tebi dobro je bez mene
ovo je preduga noc, da l' ikad jutro ce doc'

Bjezeci od sebe ovaj zivot cesto tebi me ponese
jos sam samo slijepi putnik koji nema ime, ni adrese
pristajem, duso, na sve, tako sam slab na tebe

Ref.
Sreco, ne krivi me, javi se i ozivi me
ne mogu cekati, zbog nas lud sam od ljubavi
daj da ti cujem glas, molim te, spasi nas
sreco, ne krivi me, jer ti si mi sve

Odlutam ponekad preko necijega ramena do tebe
odlutam i znam da imas sve i tebi dobro je bez mene
ovo je preduga noc, da l' ikad jutro ce doc'

Ref.

Ref.





Srce nije kamen




Ne zaboravi nikad, na tvojoj sam strani
da volis me niko ti nece zabranit'
jos minut pa ponoc i suza za kraj
al' tu sam za tebe, znaj

Ref.
Jer srce nije kamen
ne, srce nije kamen
da ga samo bacis iz kaputa
kao kartu poslije puta

Srce nije kamen
ne, srce nije kamen
kad pukne na dva dijela nije vrijedno
jer vise ne kuca ko jedno
srce nije kamen

Tebi je lako proglasit' me greskom
skupit' sve stvari i otic' sa smijeskom
sad ti je lako, a lose kad krene
onda se sjetis mene

Ref.

U dusu me tvoj pogled tak'o
lomim se, pucam ko staklo
kako da kazem ti zbogom
kad sve gubim s tobom

Ref.




San egzotičan



San, cudan san,
Sjajan suncan dan,
U carobnu zemlju, osjecam,
miris, opojan,...
pjesak, tragovi,
sapuce vetar tih,
glas mi govori,
kaze dug je put...A gde si ti?

Ko zvezdana prasina ,
ti si nestala,
sve sto sam,
hteo je da ne budem sam,
kad nestane taj divan san...

ne, ne...

Istok, suncan dan,
i san egzotican,
sa njim se
opet rodi preljepi dan,
al bez tebe, ja sam opet
sasvim sam.

San, cudan san,
Sjajan suncan dan,
U carobnu zemlju, osjecam,
miris, opojan,...
Oprosti mi, rekla si,
videjo sam, suzne oci...




Pratim te



Baci pogled preko ramena kad podjes
kad po meni ko po suhom liscu prodjes
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Baci osmjeh ispod uvojaka barem
da u tvoje misli bar na kratko stanem
ko u usporenom filmu se spotakni
preko mojih nogu ruku mi dotakni

Ref.
Pratim te, sve u korak
svaku stopu poljubim
svaku suzu, svaki uzdah osjetim
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te, i kad ne gledam
po koraku te znam
svaki drhtaj tvoga tijela osjecam
tu sam da ti nadu vratim
ako padnes da te uhvatim

Pratim te

Kad se ispod tvoga kisobrana stisnem
ja sam sretan iako na pola kisnem
pa me makar laktom u grudi pogodi
makar grub tvoj dodir bio jos mi godi

Ref.

Krv u glavu udari
i ko struja ozivi
ovo tijelo bar na
kratko ozdravi

Ref.

Pratim te
(3x)




Pomozi mi(duet sa Karolinom)



Jesi li sama nocas kao ja
gledas li zvezde kao nekada,
svi moji gresi ljubav su ubili,
jedino Bog moze da me iskupi.

Vreme polako tece,
ja jos uvek spavam sama,
cujes li
sanjam, dajes mi ljubav,
takve stvari
jedino si znao ti.

Ref.
Pomozi mi jos jednom,
da se uverim,
da mogu opet ljubiti,
jer nista nije vredno,
bez tvoje ljubavi,
pomozi mi, i sve mi oprosti.

Pozeli mi i dodji,
probudi me iz sna,
u ponoc kada zaspu svi,
pogledaj u oci,
tamo spava istina,
u njima si uvek samo ti.

Jesi li sama nocas kao ja
gledas li zvezde kao nekada,
svi moji gresi ljubav su ubili,
jedino Bog moze da me iskupi.

Zelim da te vidim,
da te ljubim isto kao nekada,
tvoja uvek cu biti,
zasto cutis,
zasto mi se ne javljas

Ref.




Pola duše, pola srca



Dobro mi izgledas
i cini se ozdravljas
ma neka ti krene daleko od mene
da ne znas da propadam

Vise me ne trebas
kad prodjes ne pozdravljas
a svemir je bio u oku tvome
to ne dam nikome

Ref. 2x
Na pola duse zivim ja
tu pokidat se nema sta
na pola srca jos sam njen
a napola umirem

Nemas sto vidjeti
produzi, ne zastani
u meni led i mecave viju
i jesen je, kise liju

Ref. 2x





Najljepše moje



Najljepse moje
kada rijeci otrovne ubiju njeznost
slome najbolje

A strast bez razuma
ruku pod ruku bili smo svoji i niciji
s kojom lakocom vjerni i nevjerni

Zbog sujete i gluposti
nismo uspjeli

Ref.
Vjeruj mi, nisam namjerno
svaku rijec da mogu ja bih povuk'o
ponosni dotakli smo dno
mogu da te ne volim, ne i da zaboravim
neoprostivo si mi duzna zbog tog

Ruku pod ruku
bili smo svoji i niciji
s kojom lakocom
vjerni i nevjerni

Strast bez razuma
moram veceras svoj bijes da potrosim
jos jednu u nizu mjesto tebe zagrlim

Zbog sujete i gluposti
nismo uspjeli

Ref.

Ref




Limenka




Ref.
Vec je deveta pored kreveta
bice i deseta a sto da ne
ova limenka sad mojim usnama
prija k'o djevojka o Boze

O boze crvene, plave, zelene
gledaju nocas u mene
i sve ce da budu moje
jer sve mi boje cas stoje

Ref.

Crvene, plave, zelene
gledaju nocas u mene
i sve ce da budu moje
jer sve mi boje cas stoje





Life (pjesma s Eurosonga)



I saw my ID and it wasn't me
it was someone else's identity
why do I need to prove myself
and who is the judge of my sanity

Roaming through my old emotions
I find new feelings of misery
I bet with my soul to get back the truth
where I will face reality

Ref.
Life is a book and you gotta read it
life is a story,and you gotta tell it
life is a song and you gotta sing it
you've got to know how to live it

Walking around, some thoughts on my mind
I search for a place where I'll be free
from all that is said and all that's been done
it'll be hard to find it inside of me

I know that I've gotta try
no one can see me cry
I can't take it anymore
I must find a way to let myself go

Oh yeah
(life is a, life is, life is, life is)
life is true, you know it, don't you



Komentari… (0) - Prinaj… - #

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.